HubStyle kontynuuje wzrosty w styczniu 2017 roku

Drukuj

HubStyle, notowany na GPW właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego, w styczniu kontynuował wzrosty z zeszłego roku. Skonsolidowane przychody wyniosły 2,5 mln zł i były o 44 proc. wyższe niż w tym samym miesiącu zeszłego roku. W samym segmencie odzieżowym sprzedaż wyniosła 1,4 mln zł i była o 69% wyższa niż w styczniu 2016 roku. 

W styczniu 2017 roku przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,5 mln zł i były o 44 proc. wyższe niż w tym samym miesiącu 2016 roku. Styczniowa sprzedaż ukształtowała się na poziomie zbliżonym do grudnia 2016 roku. 

Przychody w kluczowym dla HubStyle segmencie sprzedaży odzieży, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w styczniu 2017 roku wzrosły o 69 proc. do poziomu 1,4 mln zł. W porównaniu do grudnia, który jest tradycyjnie najlepszym miesiącem w roku, były o 7 proc. niższe. 

W styczniu notujemy kolejne wzrosty w ujęciu rok do roku. Obecnie kończymy sezon wyprzedaży i przygotowujemy zupełnie nowe kolekcje na okres wiosenny. Mamy ambicję utrzymać wzrostowy trend z zeszłego roku – nasze marki są coraz bardziej rozpoznawalne i coraz lepiej sprawdza się u nas model sprzedaży w cross-sellingu – m.in. dzięki otwartemu w grudniu multi-showroom” - mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. 

22 grudnia 2016 roku HubStyle otworzyła pierwszy multi-showroom dla marek Sugarfree, Cardio Bunny oraz Kragelman. Zamysłem stworzenia tego miejsca jest zapewnienie możliwości obejrzenia produktów, sprawdzenia jakości odzieży czy przymierzenia jej. Multi-showroom działa na zasadzie cross-sellingu. Dzięki kilku markom w jednym miejscu HubStyle daje możliwość zakupu sukienek na każdą okazję, odzieży sportowej dla kobiet i męskich koszul. Kobiety często kupują koszule dla swoich partnerów, a oni sami będą mieli taką możliwość podczas odwiedzin w showroom’ie z partnerką. Multi-shoowroom mieści się w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4B przy wejściu C, w Gdański Business Center. 

W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego, spółka Nokaut.pl, w styczniu 2017 roku odnotowano przychody w wysokości 1,1 mln zł, co oznacza, że były o 21 proc. wyższe w porównaniu z tym samym miesiącem 2016 roku. Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle koncentruje się na segmencie sprzedaży odzieży i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych własnych marek odzieżowych. Przychody w segmencie odzieżowym już kolejny miesiąc z rzędu przekroczyły przychody z segmentu e-commerce. 

  • sugarfree.pl
  • cardiobunny.pl
  • Nokaut.pl
  • Sklepyfirmowe.pl