Komunikaty prasowe

Drukuj

  • 27-03-2017

    HubStyle podsumował 2016 rok i zaktualizował strategię rozwoju

    Dynamiczny rozwój segmentu sprzedaży odzieży, koncentracja na innowacyjnej sprzedaży wielokanałowej omnichannel, intensyfikacja działań marketingowych, optymalizacja procesów operacyjnych - to najważniejsze osiągnięcia Grupy HubStyle, która 24 marca 2017 r. opublikowała swój raport roczny za 2016 r. W jego trakcie przychody Grupy wzrosły o 57%. HubStyle zaktualizował również swoją strategię rozwoju.

  • 8-03-2017

    HubStyle nie zwalnia tempa - w lutym notuje 61 proc. wzrost przychodów w segmencie sprzedaży odzieży

    Luty to kolejny udany miesiąc dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego odnotował w tym okresie przychody na poziomie 1,6 mln zł, co oznacza 13 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. W kluczowym segmencie odzieżowym sprzedaż wyniosła 0,9 mln zł i była o 61 proc. wyższa niż w lutym 2016 roku. Spółka pracuje nad wzmocnieniem infrastruktury e-commerce.

  • 6-02-2017

    HubStyle kontynuuje wzrosty w styczniu 2017 roku

    W styczniu 2017 roku przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,5 mln zł i były o 44 proc. wyższe niż w tym samym miesiącu 2016 roku. Styczniowa sprzedaż ukształtowała się na poziomie zbliżonym do grudnia 2016 roku.

  • 9-01-2017

    HubStyle zanotował rekordową sprzedaż w 2016 roku

    W czterech kwartałach 2016 roku przychody HubStyle wyniosły 21,3 mln zł i były o 59 proc. wyższe niż w 2015 roku. W samym grudniu 2016 roku przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,5 mln zł, co oznacza 46 proc. wzrost w porównaniu do tego okresu w roku poprzednim. W porównaniu do listopada 2016 roku przychody w grudniu wzrosły o 25 proc.

  • 7-12-2016

    W listopadzie sprzedaż odzieży dwukrotnie większa

    Przychody w segmencie sprzedaży odzieży HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w listopadzie wyniosły 1,1 mln zł, co oznacza, że są dwukrotnie wyższe niż przed rokiem.

  • 7-11-2016

    HubStyle dwukrotnie zwiększa sprzedaż odzieży w październiku

    Od początku roku przychody HubStyle wyniosły 16,9 mln zł, co oznacza 65 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. W październiku przychody w segmencie sprzedaży odzieży HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 0,9 mln zł, co oznacza, że są dwukrotnie wyższe niż przed rokiem.

  • 4-11-2016

    Czterokrotny wzrost przychodów ze sprzedaży odzieży w trzech kwartałach 2016 r.

    W trzech pierwszych kwartałach 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15,1 mln zł, co oznacza 66 proc. wzrost w porównaniu z tym okresem roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym w okresie styczeń-wrzesień 2016 r. wyniosły 8,6 mln zł i były ponad czterokrotnie wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym.

  • 7-10-2016

    Wrześniowe wzrosty w HubStyle

    We wrześniu przychody notowanego na GPW właściciela popularnych marek odzieżowych i dostawcy kontentu internetowego wyniosły 1,60 mln zł, co oznacza 37 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

  • 7-09-2016

    Ponad trzykrotny wzrost sprzedaży odzieży w sierpniu

    Sierpień jest kolejnym udanym miesiącem dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego odnotował w tym okresie przychody na poziomie 1,8 mln zł, co oznacza 61 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

  • 30-08-2016

    Grupa HubStyle zwiększyła przychody o 73% w I półroczu

    Lipiec okazał się kolejnym udanym miesiącem dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych odnotował w tym okresie w segmencie sprzedaży odzieży przychody na poziomie 1 329 tys. zł - oznacza to ponad trzykrotny wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

  • 9-08-2016

    Lipcowe wzrosty w HubStyle - sprzedaż odzieży ponad trzykrotnie wyższa

    Lipiec okazał się kolejnym udanym miesiącem dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych odnotował w tym okresie w segmencie sprzedaży odzieży przychody na poziomie 1 329 tys. zł - oznacza to ponad trzykrotny wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

  • 7-07-2016

    Grupa HubStyle zanotowała prawie czterokrotny wzrost sprzedaży odzieży w czerwcu

    Przychody Grupy HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych, w czerwcu w segmencie sprzedaży odzieży wyniosły 1 311 tys. zł - oznacza to prawie czterokrotny wzrost w ujęciu rok do roku.

  • 7-06-2016

    Pięciokrotny wzrost przychodów ze sprzedaży odzieży w maju 2016

    Przychody HubStyle SA, właściciela popularnych marek odzieżowych, w segmencie modowym wzrosły w maju 2016 r. o 418% i wyniosły 1 064 tys. zł. Taka dynamika to m.in. efekt silnego rozwoju sprzedaży internetowej oraz dołączenia do portfolio HubStyle nowych marek.

  • 17-05-2016

    56% wzrost sprzedaży Grupy HubStyle w I kwartale

    W I kwartale 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała 4 644 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wobec 2 982 tys. zł przed rokiem. Ze względu na istotne nakłady związane z wdrażaniem kolejnych dwóch konceptów modowych, uruchomieniem nowego silnika do zarządzania platformami sklepowymi, a także wdrożeniem systemu ERP, w I kwartale Grupa poniosła 848 tys. zł straty wobec 213 tys. zł straty rok wcześniej. Poniesione wydatki mają na celu przygotowanie Grupy do intensywnego rozwoju w kolejnych kwartałach.

  • 12-05-2016

    HubStyle wprowadza młodzieżową markę Freakylicks

    Grupa HubStyle realizując swoją strategię i cel jakim jest dynamiczny rozwój na rynku e-commerce poprzez budowę portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych marek własnych, wprowadziła do swojego portfolio kolejny brand. Kragelman to pierwsza marka skierowana do mężczyzn, którzy cenią sobie wygodę oraz styl. Dotychczas wszystkie lifestylowe marki z portfolio HubStyle tj. Sugarfree, Cardio Bunny oraz Emente, były skierowane do kobiet.

  • 25-04-2016

    Pierwsza męska marka w portfolio HubStyle

    Grupa HubStyle realizując swoją strategię i cel jakim jest dynamiczny rozwój na rynku e-commerce poprzez budowę portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych marek własnych, wprowadziła do swojego portfolio kolejny brand. Kragelman to pierwsza marka skierowana do mężczyzn, którzy cenią sobie wygodę oraz styl. Dotychczas wszystkie lifestylowe marki z portfolio HubStyle tj. Sugarfree, Cardio Bunny oraz Emente, były skierowane do kobiet.

  • 30-03-2016

    HubStyle podsumowuje rok wielkich zmian

    Grupa HubStyle wykorzystując silny wzrostowy trend zakupów odzieży przez internet oraz kontynuując budowę tworzenia silnego portfolio własnych marek lifestylowych, otworzyła sklep internetowy dla marki Emente.10-12-2015

  • 22-03-2016

    HubStyle podsumowuje rok wielkich zmian

    Kluczowe transakcje zmieniające obraz Grupy, zmiana profilu działalności i strategii, pozyskanie środków na rozwój, wreszcie bardzo dynamiczny wzrost w segmencie e-commerce – to najważniejsze wydarzenia 2015 r. dla Grupy HubStyle, która właśnie opublikowała swój raport finansowy.

  • Ruszył sklep internetowy Cardio Bunny z portfolio HubStyle

    „W pierwszych 3 kwartałach 2015 r. sprzedaż sukienek Sugarfree wzrosła ponad 6 krotnie, a wprowadzenie nowych marek przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznych wzrostów. To nie koniec nowości - kolejne brandy chcemy zaprezentować już w pierwszym kwartale 2016 r.” - mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A. Spółka realizuje strategię, która zakłada budowanie mocnej pozycji w obszarach rynku e-commerce, które rosną najszybciej. HubStyle wykorzystuje silny wzrostowy trend zakupów odzieży przez

  • 07-12-2015

    Grupa Hubstyle rozszerza portfolio i wprowadza dwie nowe marki

    HubStyle wykorzystuje silny wzrostowy trend zakupów odzieży przez internet oraz wysokie kompetencje swojego zespołu w obszarze e-commerce. Rozszerzając portfolio o kolejne marki, kieruje je do ściśle określonych grup docelowych: kobiet eleganckich, świadomych i pewnych siebie, oraz dbających o swój kobiecy wygląd i kondycję.

  • 07-12-2015

    Cardio Bunny i Emente - nowe marki w portfolio HubStyle

    Grupa HubStyle, właściciel popularnej marki odzieżowej Sugarfree.pl, kontynuuje budowę silnego portfolio własnych marek lifestylowych i wprowadza dwa nowe brandy. Cardio Bunny oferuje kobiece i stylowe ubrania fitness, natomiast Emente to ubrania z najwyższej jakości tkanin dla eleganckich i świadomych kobiet.

  • 23-04-2013

    Ośmiolatki już nie chcą zegarków i rowerów na Komunię

    Problem wyboru prezentu z okazji Pierwszej Komunii, kiedyś spędzający sen z powiek rodzicom, przestał istnieć. Wystarczy, że wręczymy malcowi elektroniczny gadżet. Polskie ośmiolatki praktycznie nie pożądają już innych prezentów – wynika z danych zebranych przez porównywarkę cenową Nokaut.pl.

  • 09-04-2013

    Modna i elegancka łazienka w dobrej cenie

    Aranżacja łazienki stanowi spore wyzwanie projektowe. Planując jej remont musimy uwzględnić wiele czynników, takich jak: wybór materiałów, dekoracji oraz stylu. Jakie rozwiązania są obecnie w modzie i co zrobić, by z pomocą internetu stworzyć wymarzone wnętrze i nie przepłacić podpowiada Nokaut.pl.

  • 02-04-2013

    Ogrodowe potyczki, czyli jak zadbać o swój kawałek zieleni w sezonie

    Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nią ogromne zainteresowanie na produkty ogrodowe, od nasion użytkowych i ozdobnych, po specjalistyczny sprzęt typu kosiarki niskospalinowe. Miłośnikom ogrodów, zarówno dużych jak i małych, uprawianych często na tarasach, balkonach czy dachach, porównywarka cen Nokaut.pl podpowiada jak osiągnąć najlepszy efekt.

  • 27-03-2013

    Sportowe zakupy Polaków w sieci, czyli trzy sprawdzone formy ruchu

    Zalety aktywności fizycznej znane są od dawna, ale wiele osób obawia się kosztów związanych z uprawianiem ulubionej dyscypliny sportowej. Jednak, jak wynika z danych porównywarki cen Nokaut.pl, sport nie musi być kosztownym hobby i coraz większa liczba Polaków przekonuje się o tym, kompletując sprzęt na nowy sezon w internecie. Robiąc zakupy coraz chętniej korzystamy również z aplikacji takich jak Nokaut Skaner czy Nokaut 24, dzięki którym znajdujemy wybrane produkty w jeszcze bardziej korzystnych cenach.

  • 22-03-2013

    Grupa Nokaut: wyniki finansowe za 2012 rok

    Grupa Nokaut – czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen – zwiększyła przychody w 2012 ok. 30% wobec 2011 roku – do poziomu 10,54 mln zł. W wyniku odpisów aktualizujących oraz zawiązania rezerw Grupa Kapitałowa Nokaut zanotowała stratę netto na poziomie 7,73 mln zł. Nie licząc tych jednorazowych czynników wpływających na wynik, spółka odnotowałaby zysk netto w wysokości 1,6 mln zł.

  • 21-03-2013

    Nokaut.pl partnerem międzynarodowego serwisu Twenga

    Grupa Nokaut SA, właściciel jednej z najpopulaniejszej porównywarki cen Nokaut.pl, podpisała umowę strategiczną z miedzynarodową platformą zakupową Twenga, skupiającą oferty produktów dostępnych w sklepach internetowych na całym świecie.

  • 19-03-2013

    NokautDnia.pl nowe miejsce dla łowców okazji

    Nokaut Dnia, to internetowy serwis zakupowy z limitowanymi ofertami w bardzo atrakcyjnych cenach. W serwisie znajdują się oferty przede wszystkim z szerokiej kategorii home & living, jednak dostępne będą również perełki z innych grup produktowych.

  • 7-03-2013

    Modnie i wygodnie, czyli zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci

    Polki coraz częściej kompletują szafę na nowy sezon, nie ruszając się z kanapy - wynika z najnowszych statystyk Nokaut.pl. Polskie konsumentki wyszukują modowe perełki w internecie tym chętniej, że z łatwością mogą porównać ceny wymarzonych sukienek czy butów bez biegania po sklepach.

  • 14-02-2013

    Grupa Nokaut uruchamia kolejne serwisy tematyczne

    Grupa Nokaut, właściciel porównywarki cen Nokaut.pl, uruchomiła grupę serwisów tematycznych, związanych m.in. z modą, stylem życia, sportem, dobrami luksusowymi i wystrojem wnętrz. Do już działających dziewięciu serwisów wkrótce dołączą kolejne.

  • 30-01-2013

    Gadżety erotyczne, afrodyzjaki i bielizna, czyli zakupy walentynkowe w sieci

    Walentynki tuż tuż. Widać to szczególnie w centrach handlowych, w których witryny sklepowe ozdobione serduszkami mają przypomnieć wszystkim zakochanym o zbliżającym się święcie. Ale nie tylko. Jak pokazują dane porównywarki cen Nokaut.pl Polacy coraz chętniej poszukują upominków dla bliskiej osoby w sieci, a popularność produktów z kategorii Erotyka, wzrosła prawie o 150% w porównaniu z ubiegłym rokiem

  • 23-01-2013

    Zainteresowanie Polaków tabletami wzrosło w 2012 roku o 120 procent

    W 2012 roku ulubionymi gadżetami elektronicznymi Polaków były tablet i smartfon. Jak pokazują dane porównywarki cen Nokaut.pl zainteresowanie tabletami wzrosło o 120% w porównaniu do 2011 roku, a smartfonami o ponad 20%. Równie chętnie jak w 2011 roku Polacy kupowali telewizory oraz laptopy.

  • 17-01-2013

    Polacy walczą z fotoradarami – mają na nie swoje sposoby

    CB radio, antyradar oraz aplikacje na telefon komórkowy to tylko kilka z najpopularniejszych wśród kierowców sposobów na rosnącą ostatnio na polskich drogach liczbę fotoradarów. Wśród sprawdzonych metod radzenia sobie z “suszarkami” znalazły się również rolety zasłaniające tablice rejestracyjne.

  • 11-01-2013

    Grupa Nokaut wzmacnia zarząd – Sławomir Topczewski i Stefan Nowak dołączyli do spółki

    Grupa Nokaut – czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen – wzmacnia kompetencje zarządu w celu wzrostu efektywności biznesu oraz dalszego rozwoju obszaru mobilnego. Z dniem 1 lutego 2013 do zarządu dołączy Sławomir Topczewski, który będzie odpowiedzialny za wzrost efektywności Grupy (Chief Operating Officer).

  • 08-01-2013

    Polski e-commerce w 2012 roku

    Polscy internauci najczęściej interesują się zakupem produktów do domu i ogrodu. Jak pokazują najnowsze dane platformy handlowej Nokaut.pl, to właśnie kategoria Dom i Ogród skupiła w minionym roku średnio o ponad 30% zainteresowania Użytkowników więcej od zdawałoby się najpopularniejszych: Komputerów czy Sprzętu AGD.

  • 21-12-2012

    Biżuteria i lalka Barbie czyli hity prezentowe tych Świąt

    Według tegorocznego Raportu Deloitte „Zakupy świąteczne 2012” Polacy w ramach świątecznego prezentu chcieliby otrzymać: książki, kosmetyki, perfumy, biżuterię, elektroniczne gadżety lub zegarek. Jak będzie w rzeczywistości? Platforma handlowa Nokaut.pl postanowiła sprawdzić, które z wymienionych prezentów Polacy znajdą w tym roku pod choinką.

  • 18-12-2012

    „Kup teraz” w Nokaut.pl. Porównywarka zmienia się w platformę handlową

    Grupa Nokaut - czołowy polski gracz e-commerce, właściciel porównywarki cen Nokaut.pl - informuje o realizacji pierwszego etapu projektu przekształcenia porównywarki w platformę handlową. Od dziś serwis oferuje swoim Użytkownikom możliwość dokonywania zakupów wybranych produktów na stronach Nokaut.pl w opcji “Kup teraz”.

  • 13-12-2012

    W Internecie taniej nawet o 46%

    Korzystając z porównywarki cen, możemy zaoszczędzić średnio 30% ceny kupowanego produktu, a w niektórych przypadkach nawet 46% – wynika z badania przeprowadzonego przez porównywarkę cen Nokaut.pl. Użytkownicy planujący zakupy świątecznych prezentów w Internecie mogą zaoszczędzić do kilkuset złotych na wybranych produktach.

  • 03-12-2012

    Cztery Zasady Udanych Świątecznych Zakupów Internetowych

    W ciągu najbliższych kilkunastu dni tysiące Polaków kupią prezenty świąteczne w Internecie. Bez kolejek, tłoku, czekania w korku na wyjazd z parkingu centrum handlowego. W wygodnym dla siebie miejscu i czasie, przebierając wśród milionów produktów dostępnych w tysiącach polskich sklepów internetowych. By zakupy były udane, a prezenty dotarły na czas, wystarczy zastosować się do kilku podstawowych zasad.

  • 28-11-2012

    Klocki Lego i telefon komórkowy wymarzonymi prezentami

    Porównywarka cen Nokaut.pl zapytała najmłodszych co chcieliby znaleźć pod choinką i podpowiada rodzicom, w jaki sposób mogą z sukcesem odnaleźć się w tym roku w roli św. Mikołaja.

  • 21-11-2012

    Nokaut.pl: Samsung zyskuje na wyłączaniu nadajników analogowych

    Na początku listopada na terenie województwa lubuskiego wyłączono analogowe nadajniki sygnału telewizyjnego. Przejście na cyfrowy system nadawania sygnału znalazło bezpośrednie przełożenie na rynek sprzedaży nowoczesnych telewizorów. Z danych porównywarki cen Nokaut.pl wynika, że największych beneficjentem zmiany jest Samsung.

  • 20-11-2012

    Saturn współpracuje z Nokaut.pl - w sieci sprzedają już najwięksi

    Ceny produktów dostępnych w sprzedaży w sieci Saturn można już porównywać z cenami tysięcy innych produktów sprzedawanych w sklepach internetowych. Oferta Saturna została udostępniona użytkownikom porównywarki cen Nokaut.pl.

  • 15-11-2012

    Nokaut 24 wyznacza nowe standardy mobilnego e-handlu

    Szybko rosnąca grupa właścicieli tabletów wreszcie doczekała się aplikacji zakupowej godnej możliwości ich urządzeń. Wcześniej w App Store, a dzisiaj w Google Play i sklepie Windows pojawił się Nokaut 24. Unikalny program wyznacza nowy standard zakupów online.

  • 30-10-2012

    Grupa Nokaut - wyniki finansowe Q3 2012

    Grupa Nokaut - czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen – zwiększyła przychody za III kwartał 2012 o 55% wobec analogicznego okresu 2011 – do poziomu 2,83 mln zł. Zysk netto wzrósł o 121%.

  • 26-10-2012

    Grupa Nokaut SA w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50

    Po raz drugi w trakcie swojej sześcioletniej działalności, Grupa Nokaut SA znalazła się w gronie laureatów prestiżowego rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2012. 678% wzrostu przychodów w ciągu ostatnich pięciu lat zagwarantowało Grupie 22. miejsce w rankingu.

  • 08-10-2012

    Zalando w gronie sklepów Nokaut.pl

    Zalando - największy w Europie internetowy butik obuwia i odzieży rozpoczął współpracę z porównywarką cen Nokaut.pl. W miesiąc po pojawieniu się w Polsce, oferta sklepu dostępna jest na stronach Nokautu.

  • 10-09-2012

    Grupa Nokaut: wzrost przychodów o 29%. Wyniki finansowe za I półrocze 2012 roku.

    Grupa Nokaut - czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen – osiągnęła w pierwszym półroczu 2012 przychody w wysokości 4,42 mln zł, czyli o ponad 29% wyższe wobec H1 2011. Zysk nettowyniósł 286 tys. zł. Spółka planuje premierę nowej platformy zakupowej jeszcze w tym roku. Grupa Nokaut prognozuje, że za cały 2012 rok osiągnieprzychody na poziomie 11,4 mln zł (wzrost o 40,7% wobec 2011), a zysk netto wyniesie 2,4 mln zł (o 14,3% więcej w porównaniu do 2011 roku).

  • 02-08-2012

    E-handel rośnie w siłę

    Mieszkańcy Mazowsza są najbardziej aktywni. Dom i ogród oraz AGD to najpopularniejsze kategorie produktowe, a najczęściej szukany przedmiot to smartfon Samsunga. Oto obraz polskiego e-handlu, jaki wyłania się popodsumowaniu przez porównywarkę cen Nokaut.pl pierwszej połowy 2012 roku.

  • 29-06-2012

    Grupa Nokaut prezentuje m.nokaut.pl - nową stronę mobilną

    Grupa Nokaut konsekwentnie realizuje zapowiedzianą strategię inwestycji w rynek mobile. Poszerza katalog swych usług i produktów dedykowanych urządzeniom mobilnym o nową stronę m.nokaut.pl i zapowiada dalsze inwestycje w tym segmencie.

  • 05-06-2012

    Grupa Nokaut ma umowę z Onet.pl

    Grupa Nokaut podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z portalem Onet.pl. Wartość umowy opiewa na kwotę 1,85 mln złotych i przewiduje 2-letnią współpracę. Oferty Nokaut.pl będą emitowane na głównej stronie Onetu w segmencie e-commerce. To kolejna umowa Grupy Nokaut - w I kwartale 2012 spółka podpisała strategiczne umowy z portalem Gazeta.pl i Wirtualna Polska, dzięki którym zwiększy grono użytkowników Nokaut.pl.

  • 01-06-2012

    Grupa nokaut: niższe opłaty dla e-sklepów

    Grupa Nokaut zaproponuje e-sklepom nowe, korzystniejsze warunki współpracy, oparte na prowizji od sprzedaży. Zamierza też inwestować w technologie oraz w kolejne umowy partnerskie. Porównywarka cen Nokaut.pl od marca 2012 utrzymuje wysokie pozycje w wyszukiwarce Google w kategorii serwisów e-commerce.

  • 14-03-2012

    Grupa Nokaut zadebiutowała na GPW

    Akcje serii A i B oraz Prawa Do Akcji serii C Grupy Nokaut SA – czołowego gracza ecommerce w Polsce, właściciela internetowych porównywarek cen – zadebiutowały dziś na rynku podstawowym GPW.

  • 14-03-2012

    Współpraca Nokaut.pl z portalem Gazeta

    Grupa Nokaut - w ramach dynamicznego rozszerzania wpływów w Internecie - rozpoczyna współpracę z portalem Gazeta.pl. To kolejna, strategiczna umowa partnerska Grupy, dzięki której znacząco zwiększy grono użytkowników Nokaut.pl. Umowa została zawarta na okres 2 lat, a jej szacunkowa wartość opiewa na 2 mln zł.

  • 09-03-2012

    Lektura PC World zalecana z aplikacją Nokaut Skaner

    Nokaut Skaner zyskuje kolejnych użytkowników. Dzięki współpracy Grupy Nokaut z miesięcznikiem PC World, czytelnicy kwietniowego numeru magazynu mogą w praktyce przetestować możliwości samej aplikacji, jak również dodatkowej funkcjonalności, opartej na kodach QR.

  • 02-03-2012

    Nokaut.pl ponownie na czołowych pozycjach w Google

    Po kilku tygodniach działania filtra Google, porównywarka cen Nokaut.pl - zgodnie z przewidywaniami Zarządu Grupy Nokaut - wraca na wysokie miejsca wyników wyszukiwania.

  • 28-02-2012

    Grupa Nokaut – oferta zakończona z sukcesem

    W dniu dzisiejszym dokonano przydziału w ofercie publicznej akcji Grupy Nokaut SA – czołowego gracza e-commerce w Polsce, właściciela internetowych porównywarek cen.

  • 21-02-2012

    Grupa Nokaut – jutro zapisy w Transzy Dużych Inwestorów

    Od jutra do 27 lutego będą prowadzone zapisy w Transzy DuŜych Inwestorów na akcje Grupy Nokaut SA. Wstępnie około 80% oferowanych akcji jest dedykowanych inwestorom instytucjonalnym, a pozostała część inwestorom indywidualnym

  • 21-02-2012

    Nokaut Skaner – mobilny pomost między e-commerce a tradycyjnym handlem

    Aplikacja Nokaut Skaner stworzona przez Grupę Nokaut utrzymywała się w trakcie ostatniego sezonu zakupowego w TOP10 najczęściej ściąganych darmowych aplikacji dla smartfonów Apple iPhone w polskim App Store

  • 16-02-2012

    Do 21 lutego trwa budowa księgi popytu oraz zapisy na akcje Grupy Nokaut w Transzy Detalicznej

    Od jutra do 21 lutego będzie prowadzona budowa księgi popytu oraz zapisy w Transzy Detalicznej na akcje Grupy Nokaut S.A. – czołowego gracza e-commerce w Polsce, właściciela internetowych porównywarek cen.

  • 09-02-2012

    Grupa Nokaut wznawia ofertę publiczną

    Grupa Nokaut – czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen – wznawia ofertę publiczną

  • 01-02-2012

    Oficjalny komunikat Grupy Nokaut w sprawie wyszukiwarki Google

    Nokaut.pl w trybie natychmiastowym podjął współpracę z Google nad szybkim przywróceniem porównywarki na czołowe pozycje, dostosowując się do nowego podejścia w zakresie polityki oceny linków pozycjonujących.

  • 08-12-2011

    Nokaut.pl – mobilna rewolucja na rynku zakupów internetowych (368 KB)

    Grupa Nokaut – czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen – rozszerza zasięg działania o urządzenia mobilne.

  • 07-12-2011

    Wirtualna Polska strategicznym partnerem Nokaut.pl (60 KB)

    Nokaut.pl – jedna z dwóch najpopularniejszych w Polsce porównywarek cen, należąca do Grupy Nokaut – zyskuje strategicznego partnera i umacnia swoją pozycję na rynku e-commerce.

  • 05-12-2011

    Grupa Nokaut – jutro book building i zapisy w Transzy Detalicznej (276 KB)

    Od jutra do 8 grudnia będzie prowadzona budowa księgi popytu oraz zapisy w Transzy Detalicznej na akcje Grupy Nokaut S.A. – czołowego gracza e-commerce w Polsce, właściciela internetowych porównywarek cen.

  • 05-12-2011

    Grupa Nokaut – przedział cenowy wynosi 15,5 - 21,5 zł (277 KB)

    Przedział cenowy akcji Grupy Nokaut SA – czołowego gracza e-commerce w Polsce, właściciela internetowych porównywarek cen – wynosi od 15,5 zł do 21,5 zł.

  • 29-11-2011

    Grupa Nokaut publikuje prospekt emisyjny (80 KB)

    Grupa Nokaut S.A. – czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen – opublikowała dziś prospekt emisyjny w związku z pierwszą ofertą publiczną

  • 24-11-2011

    Prospekt Grupy Nokaut zatwierdzony (262 KB)

    Grupa Nokaut SA – czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen – uzyskała dzisiaj decyzję KNF o zatwierdzeniu prospektu emisyjnego. Spółka zaoferuje łącznie 2.599.500 akcji, w tym 1.700.000 akcji nowej emisji serii C oraz 899.500 akcji istniejących serii A.

  • sugarfree.pl
  • cardiobunny.pl
  • Nokaut.pl
  • Sklepyfirmowe.pl