W listopadzie sprzedaż odzieży dwukrotnie większa

Drukuj

HubStyle, notowany na GPW właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego odnotował w listopadzie przychody na poziomie prawie 2,0 mln zł, a w samym segmencie odzieżowym 1,1 mln. W ostatnich tygodniach zrealizowano świąteczno-karnawałową kampanię dla marki Sugarfree, która będzie wsparciem sprzedaży w najważniejszych miesiącach roku. 

Przychody w segmencie sprzedaży odzieży HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w listopadzie wyniosły 1,1 mln zł, co oznacza, że są dwukrotnie wyższe niż przed rokiem. 

Od początku roku przychody HubStyle wyniosły 18,8 mln zł, co oznacza 61 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. W samym listopadzie przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,0 mln zł, co oznacza 31 proc. wzrost w porównaniu do tego okresu w roku poprzednim. 

„Listopad był dla nas udanym miesiącem. Cieszy nas, że wprowadzone nowe kolekcje we wszystkich markach idealnie wpasowały się w upodobania naszych klientów. Wciąż badamy rynek i z każdą wprowadzoną kolekcja możemy powiedzieć, że znamy go coraz lepiej. Przed nami najbardziej intensywny okres pod względem sprzedaży jakim jest grudzień - wsparciem będą prowadzone przez nas kampanie promocyjne.”- powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. 

W listopadzie przygotowano pierwszą kampanię świąteczno-karnawałową dla marki Sugarfree, w której przedstawiono nową kolekcję. Zaprezentowali ją międzynarodowa modelka Sandra Kubicka, znana m.in. z pokazów Victoria’s Secret, oraz mister polski Rafał Maślak. HubStyle podczas tej kampanii działał na zasadzie cross selling’u – promowano jednocześnie sukienki Sugarfree oraz męskie koszule Kragelman. W listopadowych wynikach sprzedaży widoczne są pozytywne rezultaty związane z otwarciem pierwszego pop-up store w galerii handlowej Posnania w Poznaniu. 

W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego, spółka Nokaut.pl, w listopadzie przychody wyniosły 0,9 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2015 roku o około 7 proc. Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie sprzedaży odzieży i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych własnych marek odzieżowych. Przychody w segmencie odzieżowym już kolejny miesiąc z rzędu przekroczyły przychody z segmentu e-commerce. 

  • sugarfree.pl
  • cardiobunny.pl
  • Nokaut.pl
  • Sklepyfirmowe.pl